PRESTO Ściereczki do lodówek i mikrofalówek TestMeToo 

Ściereczki do lodówek i mikrofalówek


Ściereczki nawilżane Presto do lodówek i kuchenek mikrofalowych przeznaczone są do codziennego  czyszczenia wnętrza i zewnętrznej części lodówek oraz kuchenek mikrofalowych. Idealne do elementów szklanych, plastikowych i inox. Odświeżają wnętrza pozostawiając przyjemny, cytrusowy zapach. Delikatnie i skutecznie usuwają zabrudzenia (w tym tłuste i lepkie plamy) dzięki specjalnie dobranej kompozycji aktywnych substancji czyszczących. Pozostawiają lśniącą powierzchnię bez smug dzięki zastosowaniu specjalistycznej włókniny i receptury

Produkt dostępny w drogeriach, hipermarketach oraz w sklepach tradycyjnych.


Po raz pierwszy miałam możliwość przetestowania ściereczek do lodówki .
Na początku jakoś mnie nie przekonywały .Ale jak tylko otworzyłam opakowanie .Ten zapach Świeży cytrynowy odrazu zachęcił do sprzątania. Opakowanie jest podobne do chusteczek nawilżających dla dzieci .Bardzo łatwe w otwieraniu i zamykaniu .Ściereczki użyłam do umycia lodówki .
Bardzo dobrze radzą sobie z zabrudzeniem .Łatwo i szybko można nimi umyć lodówkę.A czas mycia jest błyskawiczny

.Nic nie chlapie i nie kapie .Nie trzeba wszystkiego wyciągać aby ja umyć . Nie pozostawiają  smug .Chodzi mi o elementy szklane czy plastykowe.  Nie trzeba dodatkowo wycierać do sucha .Pozostawiają świeży zapach i czystą  lodówkę .
Produkt godny POLECENIA .

PRZED UMYCIEM






 PO UMYCIU ŚCIERECZKAMI

















http://prestoclean.pl/produkt/sciereczki-do-lodowek-i-mikrofalowek

Ściereczki testuje dzięki
https://testmetoo.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz