Suplement diety Wspomaganie odchudzania Ograniczenie łaknienia od HUMAVIT
 
Produkt zawiera wyciąg z garcinii kambodżańskiej, pomarańczy gorzkiej i morszczynu pęcherzykowatego. Garcinia kambodżańska przyczynia się do redukcji tkanki tłuszczowej, pomaga utrzymać kontrolę masy ciała, prawidłowy poziom glukozy i tłuszczów we krwi. Tłumi uczucie głodu, ogranicza łaknienie i apetyt na słodycze. Morszczyn pęcherzykowaty zwiększa uczucie sytości i wspomaga odchudzanie. Pomarańcza gorzka. Wspiera metabolizm tłuszczów, węglowodanów, utrzymanie zdrowej tkanki tłuszczowej i przyczynia się do kontroli masy ciała.
Opakowanie: 60 kapsułek. Zalecane spożycie: dwie kapsułki dziennie. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji.
Składniki: ekstrakt z owoców garcinii kambodżańskiej, ekstrakt z owocni pomarańczy gorzkiej, ekstrakt z plechy morszczynu pęcherzykowatego, żelatyna (substancja glazurująca), maltodekstryna (nośnik), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca).
Uwaga: Produkt przeznaczony dla dorosłych. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Spożywanie produktu jest niewskazane w okresie ciąży i karmienia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej i zbilansowanej diety oraz nie zastąpi zdrowego stylu życia. 

Jesień już się zbliża do nas a za tym idzie mniej ruchu .Więcej siedzenia w domu podjadanie. I kilogramy nam przybywają.Jak temu zaradzić ?
Na półkach sklepowych jest tego naprawdę bardzo dużo niektóre działają a niektóre nie .
Ja z nadwaga nie mam problemów choć z parę kilo przydało by się zgubić :) .
Tym razem postawiłam na firmę Humavit  .Wcześniej firmy nie znałam wiec nie wiedziałam czego się mogę po niej spodziewać.
Tabletki przyjmowałam miesiąc .Rano i wieczorem tak jak producent zalecał .
Czy coś się zmieniło ?
Hmm .
Posiłki jadałam normalnie. Śniadanie obiad kolacja .Miedzy posiłkami już nie jadałam słodycze ewentualnie jakiś owoc lub sucharek .
Z wagi spadłam ok 2 kg ale to na pewno zasługa nie jedzeniem słodyczy .Jeśli chodzi o sam produkt to w moim odczuci dzała .Ponieważ zawsze podjadałam słodycze i nigdy nie miałam dosyć a przy braniu tabletek Humavit nie maiła tego głody na słodycze .
Ogólnie nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych .
Oprócz tego ze schudłam dwa kilogramy .Ale akurat to na dobre mi wyjdzie .
Czy zamierzam dalej przyjmować ten suplement diety  ?
TAK na pewno przez jesień i zimę .A później zobaczymy.
Produkt jest dostępny w aptekach stacjonarnych lub na stronie internetowej u producenta TU




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz