Nalis Company -Lakiery Hybrydowe 



Tak jak wcześniej wspominałam TU nawiązałam bardzo fajna i kolorową współprace .A dokładnie chodzi o lakiery hybrydowe .

WENECKA KOLEKCJA LAKIERÓW HYBRYDOWYCH- WIOSNA/LATO 2017


Wyjątkowa  kolekcja lakierów hybrydowych marki NC Nails Company. Wysoka jakość  i niesamowita pigmentacja sprawia, że praca stylistki staje się prawdziwą przyjemnością. Z nami poznasz świat kolorów od najgorętszych odcieni lata do ciemnych i  nostalgicznych kolorów zimy. 
Lakiery marki NC Nails  Company to produkt profesjonalny, dzięki któremu Twoje klientki poczują  się  wyjątkowe. Zawsze jesteśmy  o krok przed innymi wprowadzając najmodniejsze  kolory sezonu. Czasem jesteśmy niepokorni i lubimy wyzwania dlatego w naszej kolekcji znajdziesz kolory niedostępne jeszcze nigdzie indziej.


Dzisiaj pokaże wam dwa lakiery jakie ma dostępne Nails Company  .
A są to Avokado i bella Donna 





Buteleczka o pojemności 6 ml .Każda butelka jest dokładnie oznaczona .Czyli dokładna nazwa lakieru i  kolor .
Konsystencja taka w sam raz nie za płynna nie za gęsta.
Bardzo fajny pędzelek którym równomiernie nakłada się lakier.
Na paznokcie nakładam standardowo dwie warstwy .Krycie ma 100 %  .Piękny żywy kolor .
Koszt jednego lakiery to 29.90 zł .Zapraszam do zapoznania się z cała oferta kolorów TU 


Ale nie tak łatwo. Coraz częściej słyszymy o brokacie pyłkach itp. 
I ja postawiłam sobie podnieś  poprzeczkę i urozmaicić moje paznokcie .

                        CRYSTAL MIRROR


Pyłek, który tworzy kryształową tafle! Po jego użyciu paznokcie wyglądają jak pokryte folią. Oryginalny efekt gwarantowany.Koszt pyłku to 29,90 i możecie zakupić go TU 



Pyłek delikatny i bardzo błyszczący. Jeśli chodzi o efekt jestem zadowolona ale nie uzyskałam jeszcze takiego efektu jak producent opisuje.Ale to jest kwestia wprawy :).Jak na pierwszy raz myślę ze jest ok  .


  

Strona internetowa 

Strona Facebook 

1 komentarz: