Olejek do twarzy na dzień
Regulująca pielęgnacja na dzień
od Dr.Hauschka 






Zanim skóra o tłustym, zanieczyszczonym obrazie odzyska naturalną równowagę wymaga stałej, regularnej pielęgnacji. Olejek do twarzy na dzień dzięki specjalnie dobranym wyciągom z olejków roślinnych: migdałowego i z pestek moreli wysyła łagodzące impulsy i pomaga skórze w regulacji produkcji sebum. Wyciągi z karotki, nagietka, oczaru wirginijskiego i neem poprawiają elastyczność porów skórnych i przyczyniają się do widocznego wysubtelnienia obrazu cery. Stany zapalne ulegają złagodzeniu, skóra wygładza się, ulega normalizacji i promieniuje zdrowym blaskiem. Olejek do twarzy na dzień stosowany w połączeniu z pozostałymi kremami na dzień może stanowić dodatkową ochronę wrażliwych partii skóry przed zimnem i niekorzystnymi czynnikami pogodowymi.


Olejek zamknięty w szklanej butelce z niewielkim otworem Co umożliwia bezproblemowe wydobycie olejku .Zapach delikatnych ziół.Choć jest to mieszanka olejków nie jest on tłusty .
Olejek stosowałam po raz pierwszy .Nigdy wcześniej nie używałam żadnych olejków do twarzy  .Tak wiec nie mam porównania .
Przed ciążą i w trakcie skórę na twarzy miałam idealna bez żadnych niedoskonałości.A po ciaży czar prysną.
Idąć do kosmetyczni robiły łał ze zdziwienia co hormony potrafią zrobić .
Najgorsza była tłusta cera i zaczerwienienia .
Po stosowaniu olejku widać poprawę, moja skóra jest nawilżona odżywiona.Poprawiła się kolor na twarzy .Brak przebarwień .  Zaczerwienienia tez znacznie się zmniejszyły .Olejek stosuje codziennie rano i wystarczy kilka kropli aby rozprowadzić go  po twarzy . Tak wiec kosmetyk jest mega wydajny i starczy mi na bardzo długo .
Cena nie powiem jest duża 94 zł Ale na fakt że nie kupimy go raz na miesiąc. Tylko raz na dwa lub trzy miesiące to się opłaca za tą cenę  .Troszkę bałam bym się go kupić nie wiedząc czy zadziała . Ale mamy możliwość zakupić mini produktu za ok 16 zł o pojemności 5 ml .I możemy go kupić TU  

A produkt pełnowartościowy możemy go kupić TU 


                                                         http://www.dr.hauschka.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz