Matujący puder antybakteryjny #4everMatt - Selfie Project 


Matujący puder antybakteryjny #4everMatt maskuje niedoskonałości i nadaje skórze matowy, naturalny wygląd. To kombinacja substancji pochłaniających i wiążących sebum ze składnikami antybakteryjnymi, które zapobiegają namnażaniu się szkodliwych mikroorganizmów, oraz specjalnych pigmentów maskujących, wygładzających i wyrównujących koloryt skóry. Ultradrobno zmielony i sprasowany puder jest łatwy w aplikacji, skutecznie matuje na kilka godzin, daje efekt naturalnie zdrowej, świeżej skóry. Innowacja! Zawarte w Matującym pudrze antybakteryjnym #4EverMatt upiększające FotoCzułe Pigmenty to specjalne cząsteczki zapewniające skórze wizualny, optyczny efekt Glamour: gładszej, wyrównanej, piękniejszej cery, gotowej na selfie. Puder zawiera również antybakteryjny i gojący Cynk, antyoksydacyjną Witaminę E oraz wyciąg z Green Bamboo, który reguluje nadmierną aktywność gruczołów łojowych i działa na skórę matująco. Odcień naturalny.





Nie używam pudru codziennie sporadycznie jak mi wpadnie w ręce.Wiec neutralnie podchodziłam do niego .Trochę mnie zdziwiło to że jest tylko jeden odcień tego pudru .I tu miłe zaskoczenie idealnie wpasowuje się w mój odcień skóry.Polecam dla osób o jasnej karnacji . Delikatny kolor nie różowy taki odcień kawy z mlekiem .Poręczne pudełeczko z ładną grafiką .Szkoda że nie ma lustereczka .Bez problemu możemy go wrzucić do torebki nie bojąc się ze się otworzy.Aplikacja pudru jest dziecinnie prosta .Ja używam pędzla .Nanieś puder na pędzel i rozprowadzić po szyj i twarzy .Bardzo dobrze jest sprasowany , nie kruszy się.Daje lekkie krycie i matowienie .Niestety cały dzień się nie utrzymuje .Nie podrażnia nie uczula .Możemy go zakupić w sklepie  Rossmann  za ok 12 zł .
Jest to produkt godny polecenia       

http://selfieproject.pl/



1 komentarz:

  1. Właśnie otrzymałam kilka produktów tej marki do testowania, ciekawa jestem ich bardzo :)

    OdpowiedzUsuń