Dr.Hauschka nowa współpraca 


Kosmetyki Dr.Hauschka pojawiły się na rynku w 1967 r. Zostały stworzone przez firmę WALA, od 1935 r. producenta leków dla medycyny antropozoficznej., zawierających rośliny lecznicze oraz substancje naturalne, które zostają przetworzone w procesie rytmizacji zapoczątkowanym przez Dr Hauschkę.



Naturalne kosmetyki ze składników pochodzących z upraw organicznych, biodynamicznych
lub z kontrolowanych zbiorów roślin dziko rosnących.

Kosmetyki Dr. Hauschka dostępne są autoryzowanych sklepach ze zdrową żywnością, aptekach i w gabinetach kosmetyki naturalnej Dr. Hauschka oraz przez internet na: www.dr.hauschka.pl.
Firma "Pommard" wyłączny dystrybutor kosmetyków na Polskę.

                                                    Kosmetyki Dr. Hauschka:
                  - nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników ani substancji zapachowych
                  - nie zawierają parabenów
                  - nie zawierają olejów mineralnych, silikonów ani PEG (glikoli poloetylenowych)
                  - są testowane dermatologicznie wyłącznie na ochotnikach


                 O firmie już troszkę się dowiedzieliście czas na przedstawienie wam kosmetyku firmy Dr.Hauschka .
                      Tonik regulujący na dzień i na noc
                       Regulująca pielęgnacja do cery tłustej
Szczególna kompozycja roślin leczniczych: przelotu pospolitego, nagietka i nasturcji o działaniu przeciwbakteryjnym i łagodzącym odczyny zapalne. Tonik regulujący na dzień i na noc jest szczególnie zalecany do pielęgnacji cery tłustej, zanieczyszczonej i mieszanej, z tendencją do wykwitów ropnych i stanów zapalnych. Przy regularnym stosowaniu toniku rozszerzone pory skórne ulegają zwężeniu, skóra odzyskuje gładkość i zdrowy wygląd. Polecany jako podstawowy kosmetyk w beztłuszczowej pielęgnacji nocnej, po zastosowaniu 28 dniowej kuracji w ampułkach na noc.
Wskazówka: tonik odświeżający na dzień i na noc i tonik regulujący na dzień i na noc mogą być z powodzeniem stosowane także przez mężczyzn jako preparaty odświeżające lub kojące po goleniu.
Sposób użycia: do spryskiwania rano i wieczorem bezpośrednio na twarz, szyję i dekolt lub dodatkowo delikatnego wklepania w skórę.Nie zaleca się używania wacików bawełnianych, które absorbują substancje odżywcze potrzebne skórze.

Moja Opinia 
Jak już zauważyliście otrzymałam od firmy próbkę do przetestowania .
Nie ukrywając firma posiada dość drogie kosmetyki ale wyszła naprzeciw nam i daje nam możliwość przetestowania produktu przed zakupem w postaci mini kosmetyków .O pojemności ok 10 ml.Pełnowartościowy tonik kosztuje ok 90 zł a mini 12 zł .Fajne rozwiązanie z tymi mini kosmetykami .
Ostatnio dużo słychać o naturalnych  kosmetykach .Każda z nas  w swojej łazience ma mnóstwo kosmetyków ale czy czytamy jego skład  .
Kosmetyki Dr.Hauschka są naturalne bez żadnych konserwantów .
Jeśli są naturalne powinny nam pomoc .Czy tak jest ?
Oczywiście. Chodź czytałam rożne opinie .Ale po to są własnie mini produkty aby każdy mógł je przetestować.I przekonać się o ich działaniu .
  U mnie się sprawdził rewelacyjnie .

Przed ciążą cerę miałam jak 18 .A po ciąży niestety wszystko się popsuło. Tłusta zaczerwieniona  wypryski rozszerzone pory .Jeśli chodzi o efekt jestem bardzo zadowolona .Moja cera się znacznie poprawiła. Efekt najbardziej można zauważyć rano po wieczornym zastosowaniu toniku . Tonik szybko się wchłania. Delikatny przyjemny zapach. Higieniczna aplikacja wystarczy spryskać i już .Bez użycia wacików .   Jestem zadowolona z ogólnej poprawy mojej skóry .Jest ona wygładzona znacznie zmniejszyły się pory zwłaszcza w okolicach nosa .Zaczerwienienie również się zmniejszyło .Myślę że po regularnym stosowaniu toniku moja skóra będzie o wiele lepiej wyglądała. 




2 komentarze:

  1. Mini wersje sama z chęcią wypróbuję :) o ile uda mi się ją dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musialabym wyprobowac bo po ciazy mam okropnie zniszczona cere. Kozłowska Karolina

    OdpowiedzUsuń