DermoFuture Precision  DF5 WOMEN 



SZAMPON PRZYSPIESZAJĄCY WZROST I ZAPOBIEGAJĄCY WYPADANIU WŁOSÓW
STOSOWANY REGULARNIE PRZYSPIESZA WZROST I ZAPOBIEGA WYPADANIU WŁOSÓW

Z kompleksem rapidityNEW-5His przyspieszającym wzrost włosa
Szampon DF5 WOMEN przyspieszający wzrost włosa zawiera kompleks rapidityNEW-5His , który zwiększa przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje szybszy wzrost włosa. Pobudza włosy do wzrostu i dotlenia skórę głowy. Cebulka włosowa i zakotwiczenie są znacznie wzmocnione. Szampon łagodnie myje włosy i oczyszcza z zanieczyszczeń, w delikatny sposób wymywając złuszczony naskórek skóry głowy. Wyraźnie nawilża, dotlenia i łagodzi podrażnienia. Stosowanie szamponu DF5 powoduje, że włosy są miękkie i lśniące. Uzupełnieniem składu jest Witamina B5, która nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje włosom połysk, ułatwia rozczesywanie, zapobiega rozdwajaniu końcówek, dzięki któremu włosy łatwiej się rozczesują i nie elektryzują się.

Szampon jest umieszczony w poręcznej plastykowej tubce .Łatwy sposób dozowania typu klik .Szampon jest o pojemności 200 ml. Standardowa pojemność szamponów do włosów .
Konsystencja  trochę za gęsta.Ale z kontaktem z wodą dobrze się pieni .Szybko rozprowadza się po włosach  .Kolor przezroczysty o delikatnym zapachu .Bardzo dobrze się spłukuje .
Producent zapewnia nas że przy regularnym stosowaniu przyspiesza wzrost włosów .Niestety ja tego nie zauważyłam,może dlatego że go krótko używam. Na pewno zauważyłam że włosy lepiej się rozczesuje   .A miałam z tym duży problem A za tym idzie włosy mniej wypadają .W końcu na mojej szczotce jest mniej włosów .Włosy nie puszą się.Wzmocniły się. Ich wygląd również się poprawił. Szampon możemy już kupić za ok 13 zł .Jak dla mnie cena jest super. Wcześniej kupowałam szampony w aptece na zapobieganie wypadaniu włosów .Dosyć że dwa a nawet trzy razy droższe kupowałam  a efekt marny . Tak wiec tańszy nie znaczy gorszy a nawet lepszy . Polecam wam DF5 WOMEN 



Produkt testuje dzięki




2 komentarze:

  1. Jeszcze tego szamponu nie miałam ale podoba mi się jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nieudany produkt. Miałam jeszcze sprey. Stosowałam ja i mój chłopak (on w wersji męskiej) kompletnie się u mnie ich produkty nie sprawdzają.. :(

    OdpowiedzUsuń