Współpraca z  ArtePoint


Jesteśmy firmą, której głównym celem jest tworzenie produktów o najwyższej jakości. Dzięki stosowaniu najlepszych dostępnych na rynku maszyn możemy produkować wysokiej jakości fototapety, plakaty, naklejki, obrazy na płótnie, a także ramki na zdjęcia. Dysponujemy 25 milionami zdjęć, z których z pewnością każdy z Was wybierze coś dla siebie. Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz indywidualnemu podejściu do każdego klienta dokonaliśmy już wiele udanych transakcji.
Dysponujemy parkiem maszynowym drukującym metodą eco-solvent. Oznacza to, że żaden z wytwarzanych przez nas produktów nie jest szkodliwy dla środowiska i nie zagraża ludziom ani zwierzętom. Jest to wielki atut w czasach, gdy większość firm stawia na to by ich towary były jak najtańsze w produkcji. Właśnie ten tok myślenia odróżnia nas konkurencji. Na pierwszym miejscu stawiamy Wasze bezpieczeństwo oraz zadowolenie.
Nasz wykwalifikowany personel zawsze chętnie odpowie na Wasze pytania i pomoże w rozwiązaniu typowych problemów jakie mogą pojawić się podczas zamówienia. 



 Multi rama 5 z szablonem to zestaw 5 ramek o łącznym wymiarze 85 cm x 28 cm. Zestaw składa się z 2 ramek w rozmiarze 10 cm x 15 cm, 2 ramek o rozmiarze 13 cm x 18 cm oraz jednej ramki 24 cm x 18 cm. .
Wykonane z polistyrenu i pokryte wysokiej  jakości okleiną importowaną z Włoch. Multi ramy 3D wyposażone są w zawieszkę z możliwością powieszenia na ścianie pionowo lub poziomo.Foto ramki posiadają szybkę ze szkła lub plexi do wyboru, tył foto ramki wykonany jest z płyty MDF.Wymiary podane w produkcie są wymiarami przeznaczonymi na zdjęcie.Grubość profilu ramki 18 mm   

Ramki są wykonane z polistyrenu z okleina Szybka z plexi .Tył wykonany z MDF. Metalowa zawieszka na ramce W każdym zestawie znajduje się szablon 1:1 ułatwiający powieszenie ramek 
W zestawie znajdziemy również cały system wieszania :
Zawieszka na ramkę
 Zawieszka na ścianę 
Mini poziomica 



Ramki są bardzo dobrze wykonane .Bez wad zarysowań .Sama przesyłka bardzo dobrze zabezpieczona .Bardzo mi się spodobało że szybka została z dwóch stron zabezpieczona folią która trzeba ściągnąć przed powieszeniem .Dodam że szybki są bezpieczne nawet jak spadną to się nie potłucz bo są wykonane z plexi  
Po raz pierwszy spotkałam się że do ramki zastało dołączone wszystko aby je powiesić Duży plus 
Kolorystyka dowolna. Duży wybór .








Bardzo łatwe do powieszenia,teraz już mąż mi nie musi pomagać w tym :) Można skorzystać z dołączonego szablonu.(powieszenie wtedy jest jeszcze łatwiejsze)
   Moja mała pomocnica bardzo chętnie mi pomaga .Ja niestety nie skorzystałam z szablonu .Moja jedna ściana w sypialni  jest przeznaczona własnie na zdjęcia.I własnie tam ramki znalazły swoje miejsce .Rozproszone miedzy innymi ramkami . 

 Cały komplet kosztuje 63 zł i można go kupić TU .Taki zestaw ramek może być również fajnym pomysłem na prezent .




6 komentarzy:

  1. Mnie się podobają najbardziej takie zwykłe antyramy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam multiramy z tej firmy i prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem Ci ze wyglada ekstra. Ja mam male zboczenie na pukcie ram, ramek, rameczek, antyram, zdjec i swieczek 😜

    OdpowiedzUsuń
  4. Multirama Arte-point wisi u mnie i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zdjęcia w ramkach.. tworzą klimat!

    ps. zapraszam serdecznie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi I have just discovered your blog and I am now following :)
    Happy to come to me too <3
    Http://dblogu.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń