Sally Hansen Insta-Dri Chip Resistant Top Coat Błyskawiczny wysuszacz lakieru -  od Drogerii Estrella 



Pierwszy produkt który  przetestowałam a  znajdował się w magicznej kosmetyczce .To błyskawiczny wysuszacz lakieru .

 Posiada zaawansowaną formułę z aktywnym kompleksem polimerowym, który wysusza każdy lakier na paznokciach. Zabezpiecza w ten sposób świeży manicure przed uszkodzeniem. Przedłuża trwałość aż do 10 dni i nadaje wyjątkowy blask. To Coat został wzbogacony o filtry UV, które chronią kolor przed blaknięciem.

Moja opinia 

 Z Firma Sally Hansen insta-Dri mam po raz pierwszy odczynienia  .Obecny wysuszacz który używałam był z Avonu w spray .Dobry ale zbyt tłusty i brudził ubrania .Dlatego byłam bardzo ciekawa jak ten preparat poradzi sobie z lakierem.Niestety jako mama małej Patrycji ciągle maluje paznokcie w pospiech albo z córka .A kończy się to zawsze katastrofą . Często miałam tak że jak wieczorem malowałam paznokcie rano miałam odciśnięta strukturę pościeli na nich .A w dzień mogłam zapomnieć o malowaniu paznokci .A to posprzątać obiad przypilnować a to córce się własnie przypomniało się że chce coś ode mnie  .
Wysuszać umieszczony w poręcznej butelce .Niczym innym nie różni się z wyglądu od zwykłego lakieru .Preparat bardzo dobrze nakłada się  na lakier . Jest bezbarwny przezroczysty . Błyskawiczne wysycha i  to już w kilka  sekund ,A ja mogę zająć się czymś innym .Bez czekania dmuchania aby jak najszybciej wyschły .Wysuszacz po nałożeniu chroni nasz lakier przed ścieraniem i odpryskami  .Ale również nadaje im wysoki połysk .Przeglądając sklepy internetowe spotkałam się z rożnymi cenami preparaty  .W drogerii Estrella obecnie jest promocja na wysuszacz i możemy już go kupić za niecałe 13 zł .Moim zdaniem jest to produkt bardzo dobry i polecam .  


2 komentarze:

  1. Ciekawy produkt,jak tylko go zobacze to z pewnością trafi do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich produkty :) u mnie zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń