Stile Unico -Guma do kreatywnej stylizacji włosów.





GUMA DO KREATYWNEJ STYLIZACJI WŁOSÓW
Sprężysta konsystencja gumy do stylizacji i modelowania włosów. Pozwala wystylizować najbardziej fantazyjne uczesanie. Wystarczy nałożyć gumę i ułożyć palcami nową fryzurę, podkreślić kosmyki, zaakcentować pazurki itd. Guma przygotowana jest według profesjonalnej formuły, dodaje włosom objętości, efekt jest długotrwały, a fryzura elastyczna.
Sposób użycia: Niewielką ilość preparatu rozetrzyj na dłoniach i palcami modeluj pożądaną fryzurę. Może być stosowana na suche i mokre włosy. Guma najlepiej sprawdza się na włosach krótkich i półdługich.
Pojemność: 100 ml
Moja opinia 
Guma w praktycznym pudełku .Łatwo się z niego korzysta i używa kosmetyk .
Po raz pierwszy używam gumy do stylizacji włosów .
W drogeriach nie raz trzymałam w reku gumę do włosów ale tłumaczyłam sobie że to nie na moje włosy ,ze będą sklejone ,szkoda kasy .
Ale kiedyś musi być ten pierwszy raz .
Używam go prawie co drugi dzień .Mam długie włosy i lekko kręcone .Prostuje je prostownicą bo nie lubię moich kręciołków .Przeważnie używałam pianki lub lakiery aby jak najdłużej utrzymały się proste .
Odkąd mam gumę moje włosy są proste na długo .
Super się układają. Mam grzywkę dość długą która układam na jeden bok .Dzięki gumie raz dwa grzywka ułożona  .
Najważniejsze że nie ma takiego efektu sklejenia czy nabłyszczenia włosów  .
Włosy wyglądają naturalnie .Nie ma problemu z rozczesaniem włosów.
Wystarczy niewielka ilość kosmetyku rozprowadzić na włosy i układać jak tylko chcemy .
Ja jestem bardzo zadowolona włosy są proste jeszcze na drugi dzień , i nadal wyglądają naturalnie  
Pięknie pachnie jak bym była profesjonalnym salonie (zapach kosmetyków)
Cena gumy do włosów możemy już kupić do  10 zł .Cena mnie zaskoczyła bo myślałam ze tak dobry kosmetyk będzie dużo więcej kosztował a tu takie zaskoczenie .Za małe pieniążki też możemy otrzymać bardzo dobry kosmetyk  .

http://www.tenex.pl/pl/produkty/stileunico/stile-unico-professional/guma-do-kreatywnej-stylizacji-wlosow,127,348.html

Kosmetyk testuje dzięki

http://www.twojezrodlourody.com.pl/

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej marce,żadko kiedy używam tego typu kosmetyków... :/

    OdpowiedzUsuń