KLUB NIVEA BABY - Testujemy 



Jakiś czas temu klub nivea baby przeprowadził akcje testowania produktów.Do rozdania było aż 1000 produktów.Duże szanse na testowanie   :)
Jedynym warunkiem było dołączyć do klubu .
Mleczko dotarło do mnie z dużym opóźnieniem (ale to wina inposut który zgubił moja paczuszkę)

Do testowania otrzymałam 
MLECZKO INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCE
  Mleczko intensywnie nawilżające NIVEA Baby Emolienty przynosi komfort suchej i wrażliwej skórze, intensywnie nawilża i zapobiega wysuszeniu. Dzięki bogatej formule wzbogaconej naturalnymi lipidami Omega 6 i masłem shea pomaga przywrócić równowagę lipidową skóry i wzmocnić jej barierę ochronną. Zapewnia skórze ukojenie, komfort i ochronę, a dzięki lekkiej konsystencji bardzo łatwo się rozprowadza i wchłania. 

MOJA OPINIA 
MLECZKO W PORĘCZNEJ I ŁATWEJ W UŻYCIU BUTELCE .PRZYJEMNY I DELIKATNY ZAPACH .UŻYWAMY JUŻ GO DRUGI TYDZIEŃ .BARDZO DOBRZE SIĘ WCHŁANIA ,NAWILŻA SKÓRĘ DZIECKA  .NIE PODRAŻNIA ANI NIE UCZULA .SKÓRA DZIECKA PRZYJEMNIE PACHNIE .NIE BRUDZI I NIE POZOSTAWIA PLAM NA UBRANIACH .MAMY ZAMIAR CAŁY CZAS UŻYWAĆ TEGO MLECZKA.


ZAPRASZAM DO REJESTRACJI TU  WIELE CIEKAWYCH ARTYKUŁÓW I TESTOWANIA PRODUKTÓW  

2 komentarze: