SÓL MORSKA DO KĄPIELI Z SARDYNII OD SPA DOMESTICA 




Dla urody 
Dzięki soli morskiej z Sardynii każda kąpiel może stać się zmysłowym SPA w orzeźwiających wodach Morza Tyrreńskiego i – co ważniejsze – dawać podobne efekty. W zależności od ilości soli, działanie kąpieli może być odprężające lub pobudzające.
Dla zdrowia 
Kąpiel z solą morską zadba nie tylko o Twoje ciało, ale i zdrowie. Pomoże na dolegliwości reumatyczne, obrzęki, nadmierną kurczliwość mięśni. Inhalacje w czasie kąpieli wspomagają oczyszczanie dróg oddechowych, a kojący aromat ma zbawienny wpływ na jakość snu.

Uwielbiam długie kąpiele we wannie ,mogłam bym tam spędzać całe dnie .Jak już wiecie jestem mama Patrycji .I każda mama potrzebuje swoich 5 minut na regeneracje i odpoczynek a domowe spa jest idealne do tego .Ciekawa byłam działania soli .Po otwarciu ulotnił się ziołowy intensywny ale przyjemny zapach .A to zasługa olejku mirtowego który działa odkażająco i odświeżająco.Opakowanie jest kilogramowe a do jednej kąpieli wsypujemy ok 200g soli.Wiec na kilka kąpieli odprężających wystarczy .
Rozmiar soli różni się od takich zwykłych soli które są dostępne w każdym sklepie  .A są dużo większe .Myślałam że się długo będą rozpuszczać we wodzie ale po wsypaniu soli błyskawicznie się rozpuszczały .Naprawdę przy tych sola można się odprężyć zapomnieć o wszystkich obowiązkach . Skóra po kąpieli jest nawilżona odprężona.Taką kąpiel stosowałam zawsze przed snem i powiem wam spałam jak niemowlę. Według mnie ta sól nie posiada minusów .No może jeden dostępność.Nie widziałam ich na pułkach sklepowych .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz