PŁYN DO MYCIA LODÓWEK I MIKROFALÓWEK  TYTAN




Dzięki uprzejmości firmy mam możliwość przetestować kilka produktów Tytan .Dzisiaj przedstawiam wam płyn w spray do lodówek i mikrofalówek .
Ostatnio było mnie rzadko na blogu a to dlatego ze byłam z córkom na wakacjach u babci .Mąż został sam w domu ,a to wiązało się z tym że będę miała dużo pracy z sprzątaniem.
A tak wyglądała moja mikrofalówka  .






Czy tytan poradził sobie z takim zabrudzeniem?




Po spryskaniu mikrofalówki wytworzyła się piana . 
Trochę przeraził mnie zapach .Specyficzny nieprzyjemny ,ale bardzo szybko się rozpylił i już przy wytarciu nie było go czuć .Bród bardzo szybo znikną z mikrofalówki i to bez szorowania .Bardzo dobry środek mogę o polecić 100 % .Dużym plusem jest to ze można już go zakupić za ok 9 zł .



Produkt można kupić w promocyjnej cenie 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz