Nuby Kubek Do Nauki Samodzielnego Picia Z Uchwytami I Silikonowym Ustnikiem

Jak już wcześniej wspominałam wam TU nawiązałam z firmą Nuby .Dzisiaj chcę wam pokazać kubek która moja córka Pati ma możliwość przetestować .
Od producenta 
Kubek treningowy z przykręcaną nakrętką i szczelnym ustnikiem. Praktyczny każdego dnia. Przeznaczony dla dzieci, które rozpoczynają naukę samodzielnego picia. W fazie przechodzenia od butelki do kubka ważne jest, aby kubek treningowy był poręczny i miał ustnik wykonany z silikonu.
Płyn wydostaje się z otworu ustnika jedynie wówczas, gdy dziecko ssie ustnik. Gdy dziecko przestanie ssać, płyn nie wydostaje się z kubka.
Kubek mimo braku zaworu pozostaje szczelny, ustnik dba o dziąsła dziecka. Pojemnik i nakrętka wykonane są z polipropylenu bez zawartości BPA. Ustnik silikonowy.

Maja opinia 

Moja córka własnie skończyła rok i czas najwyższy zrezygnować z tradycyjnych butelek z smoczkiem .Długo zbierałam się jaki kubek kupić ,jaki będzie odpowiedni .W wyborze pomogła mi firma Nuby . Kubek który otrzymała Patrycja jest to kubek który można już używać od 6 miesiąca.Nam się aż tak bardzo nie spieszyło ze zmiana butelki .Ale rok to już uważam że już pora na zmiany.
  Kubek składa się z dwóch części .Kubka o pojemności 240 ml  i smoczka z uchwytami .Kubek który otrzymałam ma piękne żywe kolory niebiesko zielony .Na stronie producenta jest wiele innych kolorów kubka .

Jak wiać na zdjęciu kubek jest cały niebieski o pojemności 240 ml .Jak dla mnie i mojej córki ta pojemność nam odpowiada zwłaszcza jak idziemy na długi spacer .Kubek jest tak uformowany aby dziecko nie miało trudności z trzymaniem .

Smoczek połączony z uchwytami do trzymania butelki .Pierwszy raz się spotykam z takim smoczkiem .Miałam duże obawy że córka nie poradzi sobie z nim .Płyn z smoczka wydostaje się jedynie jak dziecko ssie .Super rozwiązanie koniec z mokrą podłoga i z mokrymi ubrankami.
Jak używaliśmy zwykłych butelek Patrycja miała zwyczaj trzymania butelki do góry nogami .Chwila nie uwagi i wszystko wylatywało z butelek .Ale nie z kubka treningowego .Patrycja może go trzymać do góry nogami trząść nim .A woda i tak pozostaje w środku
Smoczek jest wykonany z silikonu co nie zraża dziecka do kubka .Posiada trzy otworki które otwierają się dopiero jak dziecko przyciśnie ustnik dziąsłami lub ząbkami. 

Córka uwielbia ten kubek bardzo dobrze sobie z nim poradziła .
Raczki przy kubku jest to idealna sprawa .Koniec z trzymaniem córce butelki .Teraz sama już potrafi zabrać kubek i się napić.

Kubek można zakupić w sklepie smyk i na Allegro .Koszt kubka to ok 25 zł 

                                     https://www.nuby.com/pl-PL/nuby/cups-spouts/9925/




.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz