Kuferek na kosmetyki od 

All In Packaging


Jak już wcześniej wam wspominałam TU nawiązałam fajna współpracę A dzisiaj z małym opóźnieniem moja opinia na temat kuferku który sobie mogłam sama wybrać do przetestowania .



Kuferek który otrzymałam jak widać na zdjęciu jest w paski biało czarne .Co dodaje mu elegancki wygląd .Kuferek jest starannie wykonany to znaczy nie ma żadnych niedociągnięć ,nitki nigdzie nie wychodzą .

Kuferek jest na dwa zamki dla mnie duży plus łatwo otworzyć i szybko zamknąć .Kuferek jest średniej wielkości to znaczy szerokość ma 1o centymetrów długość 15 cm i wysokość 9 cm .Mi osobiście taka wielkość odpowiada  .Cena takiego kuferka to ok 13 zł :).Posiada również wygodna rączkę która umożliwia ja noszenie czy wyciągniecie jej . 



Środek kuferka jest obszyty czarnym połyskującym materiałem  .
Zastanawiałam się co włożyć do kuferka lakiery albo szminki .No i jednak zdecydowałam się na szminki .




2 komentarze: