MAM TESTOWANIE 

 MAM CLIP LOVE & AFFECTION klips do smoczka, gryzaka


Dzięki mam moja córka ma możliwość przetestować klips do smoczka.




MAM CLIP LOVE & AFFECTION klips do smoczka, gryzaka
MAM Love Clip & Cover
Idealny podczas pełnego zajęć dnia
  • Opracowany przez projektantów MAM.
  • Prosty w użyciu dzięki zastosowaniu przemyślanego designu.
  • Modne kolory i motywy.
  • Pasuje do wszystkich smoczków i gryzaków MAM.
  • Dla dzieci w każdym wieku.
1. FUNKCJONALNY DESIGN - Elastyczny pierścień pasuje do wszystkich smoczków i gryzaków MAM.

2. INNOWACJE - Dzięki inteligentnemu designowi MAM Clip można przypinać jedną ręką.

3. PROSTY W UŻYCIU - MAM Clip można szybko i łatwo przypiąć do ubranek letnich i zimowych.

Potwierdzone naukowo - Praca zespołowa dla maksymalnego bezpieczeństwa. Dopiero po zatwierdzeniu przez ekspertów medycznych innowacje MAM są gotowe dla dzieci.


 Dla nas klips jak najbardziej się sprawdził .W końcu nie trzeba szukać smoczka po całym mieszkaniu .Dużym plusem jest to że można ściągać elastyczny pierścień i założyć na rzep .Małym minusem jest długość sznureczku .Wydaje mi się trochę za krótki .Patrycja dużo się rusza a przez to ciągnie sznurek i smoczek wypada z buzi 

Moja ocena to 9/10 

https://www.facebook.com/MAMPoland?fref=ts

http://sklep.mambaby.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz