Chemiczny sklep -Niemiecki PERSIL Sensitive proszek do prania 




 Jak już wcześniej w postach pisałam ,miałam możliwość testować produkty niemieckie od Chemiczny- sklep.pl. 
Tym razem testuje proszek do prania Persil Sensitive .


Niemiecki PERSIL Sensitive Megaperls- proszek do prania

Został stworzony z myślą o osobach z wrażliwą skórą, alergikach oraz dzieciach. Dzięki aktywnej formule Persil Sensitive Megaperls, rozpoczyna walkę z brudem już w temeparaturze 20ºC co pozwala zaoszczędzić energie i pieniądze. Produkt posiada przyjemny zapach mleczka migdałowego i aloesu, który delikatnie otula skórę i pozostaje na ubraniach przez długi czas.


Proszek do prania testowałam na ubrankach mojej czteromiesięcznej córki .Po wypraniu ubranka są miłe w dotyku .Bardzo ładnie pachną ,maja bardzo delikatny i przyjemny migdałowy zapach .Proszek nie podrażnia i żadne uczulenie nie wystąpiło na skórze córki .



Na pierwszym zdjęciu jest bluzka córki po obiadku .Na drugim już wyprana w proszku Persil .Plamki są delikatnie widoczne ale to z mojej winy .Bo plama na bluzce była już zaschnięta i powinnam ja zamoczyć przed wypraniem .Ale z takiego efektu jestem bardzo  zadowolona .Dodam że bluzka była prana w 30 stopniach . 
Zapraszam do sklepu 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz