Moja nowa współpraca 



http://chemiczny-sklep.pl/

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać nowa współprace z firma która oferuje artykuły chemiczne.Paczka jak najbardziej jest już u mnie ale jeszcze wam nie zdradzę co otrzymałam .Ale jestem pod wrażeniem i przesyłka jest super .

O firmie 

 Firma oferuje artykuły chemiczne pochodzące z niemieckiej dystrybucji. Artykuły te charakteryzują się wysoką jakością, wyższa niż oferowane z polskiej dystrybucji oraz atrakcja ceną. Wszystkie produkty są oryginale i wyprodukowane zostały na rynek niemiecki.
W stałej sprzedaży posiadamy:
  • proszki do prania
  • płyny do prania
  • płyny do płukania tkanin
  • płyny do naczyń
  • pasty do zębów
  • płyny do płukania jamy ustnej
  • szampony
  • płyny do kapieli
  • żele do kąpieli
  • mydła
  • i wiele innych artykułów chemicznch niezbędnych w codzinnym życiu

Już jutro zdradzę wam co otrzymałam 

Bardzo dziękuje firmie za produkty 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz