LAKMA SIDOLUX M - RECENZJA 






Dzisiaj przedstawiam wam piankę do mebli Sidolux M która otrzymałam do przetestowania od firmy Lakma 




SIDOLUX M Aerozol do pielęgnacji mebli 350ml Migdałowy



Preparaty Sidolux M od wielu lat są w polskich domach, wypełniając je pięknych zapachem i utrzymując w czystości. Linia tych środków jest systematycznie rozwijana i wciąż dołączane są nowe produkty. 
Preparat w aerozolu do czyszczenia , pielęgnacji i nabłyszczania mebli.
Właściwości:
- Zawiera AKTYWNĄ TARCZĘ, która tworzy warstwę ochronną
- Zawiera NATURALNE WOSKI, które pielęgnują i nadają czyszczonym  powierzchniom wysoki połysk
- Opóźnia osadzanie się kurzu
- Utrudnia wnikanie brudu w powierzchnię
- Nie pozostawia smugPozostawia przyjemny i długotrwały zapach w  pomieszczeniu


Dla porównania zrobiłam zdjęcia przed użyciem preparatu i po abyście mogli sami ocenić czy jest efekt 

PRZED





PO 












PRZED 


PO 



MOJA OPINIA 

Uwielbiam środki do czyszczenia mebli w aerozolu .Są łatwe w obsłudze .Po zastosowaniu sidoluxu jestem bardzo zadowolona z efektu .Po spryskaniu drewnianej powierzchni wystarczy szmatka rozetrzeć do uzyskania połysku .Meble są czyste i widać na nich wysoki połysk .Co do ceny to nie mam żadnych zastrzeżeń ceny sa od 9 do 12 zł Za taka cenę naprawdę się opłaca  A meble wyglądają jakby były dopiero kupione .No i zapach ja mam możliwość przetestować o zapachu migdał .Zapach jak najbardziej jest wyczuwalny w pomieszczeniu gdzie stoją meble .
10/10 


Zapraszam na stronę Lakmy i Sidolux oraz do ich sklepu internetowego 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz