Moja nowa współpraca 

Moja nową współpracę udało mi się nawiązać z firma Cederroth 




O firmie ;

Cederroth to szwedzki koncern, którego historia sięga 1890 roku. Specjalizuje się w produkcji kosmetyków pielęgnacyjnych, suplementów diety i OTC, nowoczesnych plastrów opatrunkowych oraz przyjaznej środowisku chemii gospodarczej. Obecnie zatrudnia około 800 pracowników w siedmiu krajach  Europy. W Polsce obecny od 2000 roku, od marca 2011 roku jako Cederroth Polska S.A.

Od firmy otrzymałam 


A  w torebce znajdowało się


Bardzo dziękuje firmie za produkty bo idealnie trafili.Plasterki bedzie testował mój narzeczony a Bio-Oil będę ja testować .Ale o tym już w następnych postach   .



1 komentarz:

  1. Oj to by mojej Adze przydało :) bo jest w ciązy i jej się robią rozstępy .

    OdpowiedzUsuń