Kostka Dove od Babyboom


Na forum Babyboom.pl  można było zgłosić się do testowania kostki Dove 

Do testowania było 480 sztuk kostek myjących

Ja do testowania otrzymałam 



 Kostka Dove Gentle Exfoliating - Peelingująca kremowa kostka myjąca Dove zawiera ¼ kremu nawilżającego oraz delikatne substancje myjące, dzięki czemu nie wysusza skóry jak zwykłe mydło. Delikatne drobinki złuszczające łagodnie usuwają martwy naskórek, a substancje nawilżające wzbogacone witaminą E przyspieszają jego regenerację, pozostawiając skórę niezwykle gładką w dotyku.







Jestem w siódmym miesiącu ciąży i moje hormony szaleją a zwłaszcza to widać na twarzy .Wypryski zaczerwienienia ,podrażnienie lub wysuszenie skóry.Ale po kostce peelingującej moje zmartwienia znikły Już po dwóch dniach mogłam stwierdzić że moja skóra jest idealnie nawilżona odżywiona. Zniknął martwy naskórek .Moja skóra jest znów piękna i gładka bez niedoskonałości .A to dzięki kostce Dove .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz