Megi Hurtownia torebek damskich 


O firmie 


Jesteśmy firmą handlową z 30 letnim doświadczeniem w branży galanteryjnej. Od kilku lat zajmujemy się wyłącznie importem torebek i innych pokrewnych artykułów z Włoch, Francji i Chin.

Długoletnie doświadczenie pozwala nam zaspokajać gusta i potrzeby naszych kontrahentów, a nasze towary znajdziecie Państwo w sklepach na terenie całej Polski.

Dzięki firmie megi miałam możliwość wybrać sobie sama torebkę która mi się podoba.
A wybrałam 

Ja wybrałam w kolorze jasny szary 



Torebka bardzo mi się podoba .Jest identycznie taka sama jak na zdjęciu z strony Megi .


Bardzo starannie została wykonana ,nie posiada żadnych wad .Nitki nie wychodzą.Jest lekka . W idealnym rozmiarze nie za duża ale tez nie za mała  .Ale za to bardzo pojemna .Kolor torebki jak najbardziej mi się podoba .


Torebka posiada trzy przegródki ,gdzie jedna z nich jest na zamek .W środku torebki są jeszcze trzy małe kieszonki na drobiazgi .


Do torebki również był dołączony pasek ,aby nosić przez ranie .Ja osobiście wole torebkę bez paska

Bardzo zapraszam na stronę hurtowni .Jest tam bardzo duży wybór torebek dla każdej pani .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz