Akcja testuj i smakuj z Olewnikiem.



Na Facebook jakiś czas temu była akcja na 

Zostań Ambasadorem naszej marki
testuj najlepszej jakości wędliny
napisz swoją opinię i odbierz prezent!

Wystarczyło wypełnić ankietę i czekać na telefon .Po odebraniu telefonu .Pani podaje szczegóły akcji i po tygodniu wysyłają kupon do odbioru dwóch suchej krakowskiej .


     Perfekcyjna Krakowska Sucha
firmy Olewnik to kiełbasa przygotowywana według unikalnej receptury.Tu każde ziarenko pieprzu, szczypta ziół, kryształek soli ma znaczenie.Wędzona, pieczona, a następnie suszona przez wiele dni, nabiera wyjątkowegoaromatu i charakterystycznej sobie kruchości. Do jej produkcji wybierane jejdoskonałej jakości mięso wieprzowe z szynki oraz idealnie dobrane przyprawy i zioła.Dlatego właśnie Krakowska sucha Olewnik ma tak doskonały smak,który docenią wszyscy. Jest po prostu pyszna. Pyszna do suchej nitki!

Po otrzymaniu Krakowskiej suchej mogę stwierdzić że została bardzo precyzyjnie przygotowana .Zapakowana hermetycznie  co jest bardzo dużym plusem ,bo wydłuża termin spożycia .Po usunięciu foli aromatyczny zapach  było czuć w całej kuchni .Z pierwszej krakowskiej przygotowałam kanapeczki 

Kanapki były bardzo pyszne bo błyskawicznie znikły z  talerza . Z dodatkiem żółtego sera i świeżych pomidorów na jeszcze cieplej bułeczce .Kanapki były bardzo dobre ,niczego im nie brakowało.


Z druga krakowska przygotowałam tradycyjna jajecznice  


Przy robieniu jajecznicy nie dodawałam żadnych przypraw nawet soli . Moja jajecznica składała się z jajek , pokrojonej w kostkę krakowskiej suchej i cebulki .Na początku obawiałam się że jajecznica będzie bez smaku ale się pomyliłam .Jeszcze tak dobrej jajecznicy nigdy nie jadłam .Jej smak był idealny . 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz