TESTOWANIE SILAN SENSITIVE



Wczoraj listonosz przyniósł mi paczkę w której był płyn do płukania silan .Na stronie  http://babyonline.pl/silansensitive-ankieta.html trzeba było wypełnić ankietę i czekać czy uda się przetestować jeden z 200 płynów do zmiękczania tkanin .  
Mi się udało
Płyn do płukania tkanin przebadany dermatologicznie. Szczególnie polecany dla osób
o skórze wrażliwej oraz dla dzieci od 6 miesiąca życia. Nadaje tkaninom miękkość
i delikatny zapach. Dzięki ulepszonej formule płyn jest bardzo dobrze tolerowany
przez skórę wrażliwą. Wysoką tolerancję potwierdzają testy przeprowadzone przez
ECARF - Fundację Europejskiego Centrum Doskonałości Badań nad Alergiami.
Produkt otrzymał rekomendację ECARFu i status produktu przyjaznego alergikom.
MOJA OPINIA 
Wczoraj dostałam płyn i od razu go przetestowałam  
Płyn ma delikatny zapach .Bardzo wydajny ,wystarczy niewielka ilość płynu aby ubrania były miękkie w dotyku .Super się prasuje ubrania .Idealny dla ubranek dla dzieci .Już wielokrotnie używałam płynów SILAN i zawsze jestem zadowolona .Co do ceny nie mam żadnych zastrzeżeń bo dobro dzieci  jest najważniejsze.Bardzo polecam produkty Silan .    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz