Recenzja

 ONE COLOUR EXCLUSIVE 62

PROFESJONALNY SZYBKOSCHNĄCY LAKIER DO PAZNOKCI ONE COLOUR EXCLUSIVE 15 ml

Lakier One Colour EXCLUSIVE został stworzony z myślą o bardzo wymagających klientkach. 
Lakier wyróżnia się wysokim połyskiem oraz wyjątkową trwałością, pozwalając cieszyć się efektem stylizacji nawet przez kilkanaście dni!
Konsystencja lakieru pozwala na precyzyjne pokrycie paznokcia już po jednej warstwie.
Lakier można aplikować zarówno na naturalnych jak i sztucznych paznokciach. 
Pojemność: 15 ml

Jestem bardzo zadowolona z lakieru który otrzymałam od Allepaznokcie .Super kolor ,szybko schnie .Idealnie pasuje do kolorów wiosny ,lata. Na zdjęciu pomalowałam paznokcie jedną warstwą .Pędzelek idealny ,super pokrywa .Długo szukałam idealnego koloru dla siebie i to własnie będzie ten   .
Bardzo dziękuje że to własnie ten kolor otrzymałam 

Polecam stronę    http://www.allepaznokcie.pl/ do zapoznania się z ofertami a także do zakupów 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz