LiP SMACKER -Nowa Współpraca 


Lip Smacker to znana i lubiana na całym świecie, amerykańska marka pomadek do ust. Dba o usta już od ponad 40 lat. 
Szeroka gama cudownych i autentycznych smaków i zapachów sprawia, że nie mają sobie równych na rynku. 
Co najważniejsze, pomadki posiadają intensywne właściwości regeneracyjne i pielęgnacyjne. Pozostawiają usta nawilżone, odżywione i pięknie błyszczące. Mnogość rodzajów sprawia, że każdy znajdzie swoją ulubioną. 
W ofercie znajdują się pomadki owocowe, o smaku babeczek oraz produkty licencyjne np. o smaku lizaków Chupa-Chups, napojów Coca-Cola, Sprite i Fanta ale także pomadki na licencji uwielbianej przez dzieci marki Disney. Oferta uzupełniona jest również w błyszczyki.

Dzieki uprzejmości Firmy mam możliwość przetestować kilka błyszczyków .Zawartość bardzo mnie zaszokowała ,bo nie spodziewałam się takiej ilości.Za co bardzo dziękuje :)  


W torebce znajdowały się rożnego rodzaju błyszczyków .
Ale dzisiaj chce wam pokazać tylko jeden .
                                 A chodzi mi o
 Nawilżający balsam do ust Lip Smacker® Cupcake Berry Buttercream - o smaku babeczki z gęstym jagodowym kremem na bazie masła

Oryginalny, amerykański, balsam do ust Lip Smacker®. Jego bogata nawilżająca formuła lip smackin'™ sprawia, że usta stają się miękkie i gładkie. Smackers® w wykręcanym sztyfcie jest praktyczny i wygodny. Odpowiednia konsystencja zapewnia komfort aplikacji, a jego zapach i delikatny smak babeczki z dużą ilością pysznego kremu... mmm... sprawi że poczujesz się beztrosko! 

Jeśli lubisz urocze gadżety i chcesz mieć fajny balsam do ust zawsze przy sobie, to nawilżający balsam do ust Lip Smacker® przypadnie Ci do gustu :) Z pewnością będzie też świetnym prezentem. 

Super pomadka .W formie sztyftu trochę mi przypomina dawny klej szkolny hehe .
Zapach prawdziwej  babeczki aż chce się ją zjeść. Bezbarwna .Nabłyszcza i nawilża nasze usta .Jest wydajna .Sztyft nie jest za miękki ani za twardy .Dobrze rozprowadza się na ustach .Ja niestety używam jej co chwile bo jest taka dobra ze ja zlizuje .Sama pomadka robi też jako fajny  gadżet dla nastolatek .Możemy go zakupić za ok 10 zł i jest dostępny już chyba we wszystkich drogeriach a nawet w supermarketach  
A wy już miałyście takie błyszczyki ?

1 komentarz: