Tisane – peeling do ust Crystal Scrub od FARMAPOL 



Dzięki firmie FARMAPOL mam możliwość przetestować nowość a jest nim Peeling do ust 

Peeling Tisane Crystal Scrub, który pomoże Ci uwydatnić naturalne piękno Twoich ust. Przy pomocy jednej małej saszetki uzyskasz idealne wygładzenie, poprawę jędrności i wyrównanie koloru ust.
      Peeling ust to jeszcze mało znany, ale często polecany przez kosmetologów zabieg. Zabieg ten pozostawia widoczne efekty, a jest niezwykle prosty i przyjemny w wykonaniu. Wystarczy 2-3 razy w tygodniu nałożyć na palec niewielką ilość kosmetyku i delikatnie masować nim usta. Na koniec można opłukać usta letnią wodą (choć niektórzy preferują zlizanie peelingu z ust J). Peeling stanowi specjalnie dobrana frakcja cukru, która ułatwia ścieranie naskórka, nie drażniąc przy tym ust.

W naszym peelingu Tisane Scrystal Scrub nie mogło zabraknąć wartościowych substancji odżywczych. Są to: olejek ze słodkich migdałów, olejek rycynowy, olejek z oliwek, masło shea, sylimaryna, miód, wosk pszczeli i witamina E. Dzięki temu po wykonanym zabiegu masz pewność, że usta pozostaną odżywione i nawilżone na dłużej. Na sam koniec warto nałożyć dodatkową warstwę ulubionego balsamu do ust z serii Tisane. Wtedy efekt zdrowych i ponętnych ust będzie jeszcze lepszy!
Moja opinia 

Jak dla mnie peeling do ust to dla mnie nowość.Nigdy nie słyszałam o czymś takim  ( do ciała tak )ale do ust .Tym bardziej byłam ciekawa tego peelingu .Jedna saszetka jest o pojemności 2 g .Maleńka saszetka ale samego peelingu używa się naprawdę malutko to i taka saszetka starcza na długo. Używamy go 2-3 razy w tygodniu .Ma delikatny pomarańczowy kolor bardzo słodko pachnie z drobinkami cukru . Peeling delikatnie wmasowujemy w usta ,przez co wygładź, usuwa skórki .Po zmyciu peelingu mamy odczucie wygładzenia .Osunięcia suchych skórek .Idealny na nadchodzącą zimę. Peeling  możemy już kupić za ok 2 zł .


3 komentarze:

  1. Tego typu kosmetyku jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze peelingu do ust...ale ciekawi mnie :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego produktu szukałam dzięki :)

    OdpowiedzUsuń