Prestige Skin Perfection Matte Foundation Matujący podkład liftingujący do twarzy od Prestige Cosmetics Polska


Skin Perfection Matte Foundation to podkład, który zapewni Ci komfort skóry bez błyszczenia przez cały dzień z jednoczesnym efektem liftingującym.
Kompleks Anti-Shine zapobiega nadmiernemu wydzielaniu sebum, pochłania go i pozwala się cieszyć nieskazitelnym, matowym makijażem przez wiele godzin.
Dzięki specjalnej formule, bogatej w kwas hialuronowy i witaminę E, produkt głęboko nawilża skórę, wygładza ją, chroni przed wolnymi rodnikami i spowolnia proces starzenia się skóry. Produkt dla pełnej ochrony przeciw starzeniowej i ochrony przeciwsłonecznej zawiera SPF 15.




 Delikatna konsystencja łatwo aplikuje się na skórze, bez smug i plam. 
Polecany jest dla cery normalnej i mieszanej.

  • Wygładza
  • Matuje
  • Nawilża
  • SPF 15











Podkład który otrzymałam jest oznaczony nr 02  .Mam jasną karnacje i już pierwsza  moja myśl za ciemny ale podkład po nałożeniu idealnie wpasował się w kolor mojej skóry .Ma bardzo dobre i solidne opakowanie z pompka .Pompka dozuje odpowiednia ilość podkładu .Produkt dobrze kryje i super się rozprowadza .Podkład nie tworzy maski super matuje .W moim przypadku po przypudrowaniu efekt utrzymuje się do 6-8 godz  .Jednocześnie podkład nie wysusza mojej skóry a bardzo dobrze nawilża .Podobno jest dostępny w drogeriach natura ( nie sprawdzałam osobiście )


https://www.prestigecosmetics.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz