HP INSTANT INK 



Czy zdarzyło wam się kiedyś taka sytuacja że chcecie coś szybko wydrukować ?? I akurat skończył nam się tusz w drukarce .U mnie już kilka razy tak było i co trzeba było biec do najbliższego ksero .

Ale od dzisiaj już koniec z tym !!!!

Przy wymianie drukarki na nowa dostałam ulotkę o subskrypcji Hp instant Ink ? 

Oczywiście musiałam się dowiedzieć co dokładnie to jest ,bo wcześniej nie słyszałam o czymś takim  .

Tak wiec .


Instalujemy aplikacje na telefon Hp . I łączymy swoja drukarkę z aplikacja .Proces ten jest bardzo prosty .Aplikacja konkretnie nas kieruje co mamy robić po kolei.

Z aplikacji możemy robić wszystko skanować drukować dokumenty zdjęcia itp .Wcześniej musiałam włączyć laptop żeby coś zeskanować a tu w jednej aplikacji możemy zrobić wszystko .

Następnie wybieramy pakiet który nas interesuje .

Pakiety są na każda kieszeń i dopasowane do naszych potrzeb .A ceny zaczynają się już od 4,99 zł miesięcznie 

Ja np. wybrałam Pakiet 100 st. za ok 30 zł miesięcznie .

Duży plus tu jest bo nie ważne czy te 100 stron wydrukujemy w kolorze czy czarno białe i tak zapłacimy za dany pakiet .Wiec np. ostatnio kupiłam papier fotograficzny i drukowałam zdjęcia w kolorze .Bo liczą się strony a nie jak drukujemy .




Pewnie zastanawiacie się o co chodzi z tymi stronami . Tak wiec aplikacja liczy nam ile stron już mamy wydrukowanie w danym miesiącu. Jeśli nie wykorzystamy wszystkich stron ,przechodzą one na następny miesiąc.

Skąd masz wiedzieć ile stron już wydrukowałeś ?? W aplikacji wszystko się zapisuje . 

Jaki pakiet mamy aktualnie ( w każdym momencie można zmienić pakiet )

Ilość stron już wykorzystanych 

Płatność 

Śledzenie przesyłek .

Co daje nam jeszcze taka subskrypcja ??

Koniec z  lataniem po sklepach i kupowaniem tuszy do drukarki .

Drukarka sama wysyła sygnał do Hp i wysyłają nam nowy tusz zanim skaczą nam się stary w drukarce .Za tusz i wysyłkę nic nie płacimy bo to już jest w cenie subskrypcji .


Ja już korzystam jakiś czas z hp instant ink i jestem bardzo zadowolona .Wszystko mogę zrobić w jednej aplikacji .No i ten tusz już się nie musze martwić że się skończy w najmniej oczekiwanym momencie . Polecam wszystkim do skorzystania z subskrypcji a na pewno nie pożałujecie .

A co z zużytymi tuszami ? W ramach subskrypcji możemy odesłać je do recyklingu .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz