Dzisiaj post poświęcony zakupów na Shopee .

Co to jest SHOPEE?

 Jest to sklep internetowy coś podobnego do Aliexpress .Czyli wszystko co chińskie znajdziecie na tej stronie .Ale shopee różni się od np.Aliexpress. Tym że w shopee są też polscy sprzedawcy. Wysyłki są do paczkomatu .Super sprawa z tymi wysyłkami .Zawsze moge sprawdzić w aplikacji inpost gdzie sa moje przesyłki .

Shopee dużo rozdaje kuponów .

Na pierwsze zakupy dostaniecie kupon o wartości 15 zł przy zakupach za 20 zł 

Ostatnio upolowałam kupon 11 zł przy zakupach za 20 zł 

A jest ich dużo więcej:) 

Moje przesyłki powoli docierają . A co zapomniałam wam napisać .Na wszystkie przesyłki które już otrzymała czekałam niecałe dwa tygodnie .  

To teraz pokaże wam co upolowałam na shopee z kuponami :) 


                                                         BRELOCZKI 

https://shopee.pl/3d-Cute-Cartoon-Mickey-Kubu%C5%9B-Puchatek-breloczek-zabawki-breloczek-dla-dzieci-i.518651109.10539143415





Koszt jednego breloczka 1,33 z kuponem .
W normalnej cenie ok 2 zł 


SPINKI 






Koszt jednej spinki 0.83 zł z kuponem 
Normalna cena około 1,28 


BROKATOWE SPINECZKI 






Jak na razie ze wszystkich moich przesyłek jestem bardzo zadowolona i to na pewno nie są ostatnie moje zakupy na Shopee .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz