• FORLUX ZCD 007 Preparat do powierzchni zmywalnych od  Sklep Chemiadomowa.



Preparat do powierzchni zmywalnych .Idealny do mycia szkła mebli marmuru .
Bardzo dobrze sobie radzi z tworzywami sztucznymi .
Dużym atutem jest zapach .Jest przyjemny nie duszący i nie podrażnia .Choć to rzadko sie zdarza aby skuteczny środek był przyjemny w zapachu .

Butelka z dozownikiem idealnie pozwala nam dozowanie odpowiedniej ilości środka .

Stolik mojej córki niestety wymaga częstego mycia lub szorowania . Możemy na nim zależ ślady kredek pisaków długopisów farbek czy plasteliny .

Niestety środki które wcześniej używałam były skuteczne lecz niszczyły stolik od szorowania .

Forlux ZCD 007 idealnie poradził sobie ze wszystkimi zabrudzeniami bez szorowania .
Wystarczy odpowiednią ilość środka rozcieńczy z woda .I nanieś na powierzchnie która chcemy umyć .

Ja nakładałam cienką warstwę na stolik odczekałam kilka minut i wytarłam stolik ściereczką .Wszystkie zabrudzenia znikły pozostawiając stolik czysty bez smug i do tego przyjemnie pachnie .


                                               https://chemiadomowa.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz