Lakier do ust SHOW MATTE LIP LACQUER nr 15 




Dzisiejszy post jest o kosmetyku kolorowym od  firmy  Revers Cosmetics .
Jest to kolejny produkt który miałam możliwość przetestować tej firmy .

Tym razem byłam ciekawa jak sprawdzi się lakier od ust Matt .
Kolor który wybrałam  to nr 15 .
Jest to kolor czerwony makowy .Niestety pierwsze zdjęcie nie oddaje kolorów szminki .
Opakowanie zawiera 5 ml lakieru .
Aplikator  szminki jest w postaci gąbeczki taką jaką mamy w błyszczykach .


Aplikacja bardzo prosta .Bardzo fajnie się nakłada na usta .Wystarczy tylko kilka minutek a nasza pomadka wysycha i powstaje efekt Matt .
Co do trwałości niby producent zapewnia nam trwały piękny efekt do 6 godz.
Może i tak jest ale chyba przez ten czas nie mogłam bym nic jeść i pić .
Efekt na ustach jak dla mnie jest super .Usta są pięknie wypełnione powiększone no i ten efekt Matt  .
Niestety nie jest zbytnio trwały .Po jedzeniu niestety pomadka schodzi i zostaje tylko na obrzeżach ust. I trzeba ponownie pomalować usta .





1 komentarz: