DRY COMFORT ANTYPERSPIRANT SPRAY nivea 


Dzięki klubu recenzentki wizaż maiłam możliwość przetestowania nowość Nivea .
Tym razem otrzymałam Antyperspirant.  

NIVEA DRY oferuje skuteczną i szybką ochronę dzięki której czujesz się komfortowo przez cały dzień. Unikalna i silna formuła dualactive zapewnia świeżość i ochronę dzięki połączeniu dwóch aktywnych składników antyperspiracyjnych. Powoduje to, że DRY jest najskuteczniejszym antyperspirantem od NIVEA. Z przyjemnym, delikatnym pudrowym zapachem będziesz czuła się komfortowo w wielu wymagających życiowych sytuacjach.
  • Skuteczna ochrona testowana w rzeczywistych warunkach
  • Silna antyperspiracyjna formuła Dual Active
  • 48-godzinna ochrona antyperspirantu
  • Nie zawiera alkoholu
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie

Niestety tym razem antyperspirant nie spełnił moich oczekiwań .
A dokładnie nie chroni przed potem .Na dworze jeszcze nie ma jakiś super upałów a dezodorant w ogóle nie spełnia swojej funkcji .
Ja ogólnie używam tylko antyperspirantów z apteki ponieważ mam nad potliwość i zwykłe dezodoranty sobie z tym nie radzą  .
Choć maiłam taka cichą nadzieje że może własnie ten dezodorant  bo w końcu jest dla osób aktywnych będzie strzałem w 10  .
Ale niestety to jeszcze nie ten .  
Co do zapachu nie mam żadnych zastrzeżeń delikatny zapach bardzo przyjemny . Dobrze się rozpyla .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz