Ecovariant Płyn do mycia paneli  podłogowych i                                   podłóg drewnianych  



Jest w pełni biodegradowalnym, hybrydowym połączeniem mocy oczyszczonego ekstraktu z indyjskich orzechów piorących Sapindus Mukorossi z surfaktantami roślinnymi i wosków roślinnych. Jest przeznaczony do mycia podłóg z paneli podłogowych, drewna lakierowanego i surowego. Można stosować do drewna tekowego. Szybko usuwa brud, nie pozostawia smug daje trwały połysk.

BEZ ZAPACHU | BEZ BARWNIKÓW | HYBRYDOWY | HIPOALERGICZNY.



Płyn do paneli 
Na początku nie chętnie do niego podchodziłam  .Myślę bez zapachu bez barwników taki ECO :) Czy możne być skuteczny ?

A jednak tak .
Bez zapachu ,bez barwny .Idealnie sobie radzi z zabrudzeniami na mojej podłodze .
Przyklejony lizak wylany sok Płyn Clean wood idealnie sobie z tym poradził .Nie zostawia smug i pozostawia piękny połysk na mojej podłodze .
Moja podłoga od dzisiaj jest czysta  lśniąca i zabezpieczona przed zarysowaniami .

MOJA PODŁOGA PRZED 

MOJA PODŁOGA PO UMYCIU PŁYNEM CLEAN WOOD  


A jeśli wy lubicie i szukacie produktów które są EKOLOGICZNE HIPOALERGICZNE BEZPIECZNE I SKUTECZNE zapraszam do odwiedzenia strony 

                                                https://www.ecovariant24.pl/

                                   https://www.facebook.com/ecovariant24/






2 komentarze:

  1. Po pierwsze recenzja, tyle błędów w tak krótkiej recenzji jeszcze nie widziałam. Po drugie - w recenzja nie zachęca do zakupu mimo że płyn może być fajny, ktoś nie nie postarał wcale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy stary parkiet traci swój blask, warto zastanowić się nad cyklinowaniem. To skuteczna metoda odświeżenia drewnianych podłóg i przywrócenia im pierwotnego wyglądu. Jeśli szukasz profesjonalistów w tej dziedzinie, polecam zapoznać się z ofertą firmy Solum Cyklinowanie na stronie http://solum-cyklinowanie.pl/. Mają bogate doświadczenie w cyklinowaniu podłóg drewnianych i wykorzystują nowoczesne maszyny oraz wysokiej jakości materiały. Sprawdź ich stronę, aby dowiedzieć się więcej o usługach, jakie oferują, i zobaczyć przykłady ich profesjonalnej pracy.

    OdpowiedzUsuń