HYBRYDY ZESTAW STARTOWY MOLLON PRO

Coraz częściej i na czasie jest  manicure Hybrydowy .Pewnie już każda z was miała je na swoich paznokciach  .I wie że to  nie jest trudne ,może jedynie tak wygląda .
Często chodziłam do kosmetyczki na paznokcie i szczerze  zawsze ją podglądałam jak ona krok po kroku to robi .
Postanowiłam spróbować 
Rozglądałam się za produktami do Hybryd i powiem wam że nie warto kupować pojedyncze produkty .Bo nasza kieszeń bardzo to odczuje. 

Chciałam wam przedstawić zestaw startowy do manicure Hybrydowego .
Jest to zestaw dla początkujących i dla tych co Hybrydy maja w jednym paluszku .
Ja oczywiście jestem początkująca.

CAŁY ZESTAW PREZENTUJE SIĘ TAK   

Jest to zestaw z pełnymi 12 pełnowartościowymi produktami  
Jest w nim wszystko by zrobić manicure Hybrydowe jak i je zdjąć.
Lampa UV 36W (biała z lawendową poświatą)
Hybrid Shine System Base Coat 8 ml – baza hybrydowa
Hybrid Shine System Color Coat UV/LED 8 ml  – lakier hybrydowy, wybierz dowolny kolor
Hybrid Shine System Top Coat 8 ml - top hybrydow
Hybrid Shine System 2 in 1 Adhesive Bonder 12 ml - preparat przedłużający trwałość stylizacji
Dehydrator Pre Nail Prep 50 ml - preparat do odtłuszczania paznokci
Finish Cleaner Super Shine 50 ml - preparat do przemywania warstwy dyspersyjnej
UV Remover Quick & Easy 50 ml - płyn do usuwania lakieru hybrydowego
Pilnik banan do paznokci 180/240
Blok polerski
Patyczki drewniane 25 sztuk 
Waciki bezpyłowe (1 opakowanie 250 sztuk)
Katalog  




Jak widzicie w tym zestawie jest wszystko .I za niecałe 160 zł mamy wszystko .Dodam ze sama lampa UV  kosztuje ok 120 zł .Wiec zestaw godny polecenia .

Ja już nie mogłam się doczekać kiedy zrobię sama swoje Hybrydy .
Dodam że do zestawu jest dołączony katalog z produktami .Ale i tez z dokładna instrukcja KROK PO KROKU jak zakładać Hybrydy .
Nie będę wam rozpisywać co dokładnie się robi krok po kroku .Ja zastosowałam się do pomocy z katalogu .(zdjęcie wyżej ) .

Sam proces nakładania Lakieru Hybrydowego jest bardzo prosty i za bardzo nie różni się od nakładania zwykłego lakieru  .
Ja nakładałam Hybrydy na swoje naturalne paznokcie .Mam mocna płytkę szybko rosną wiec wszystkie lakiery nakładam na swoje naturalne.
Przed nałożeniem lakieru odtłuszczamy i nakładamy warstwę preparatu na trwałość lakieru  .
Następnie nakładamy bazę(jest dość gęsta i trzeba ja równomiernie nałożyć na paznokci. Następnie nakładamy 2 warstwy lakieru w moim przypadku to czerwień nr   2/126 i na sam koniec nakładamy top do utwardzenia całego efektu .Każda czynność utwardzamy w lampie  .I to wszystko .


  




Jest to mój pierwszy raz kiedy zakładałam lakier Hybrydowy.Nie jest możne idealny jak w salonie .Ale wydaje mi się że jak na pierwszy raz to wyglądają dobrze .Z samego lakieru jestem również zadowolona chociaż nie przepadam za czerwonym na paznokciach wygląda bardzo dobrze .Idealny na nadchodzące Święta . 
 Jest to fajne rozwiązanie malowania paznokci,bo starcza nam aż do 3 tygodni .Zwykły lakier niestety trzyma do 3 dni i to najlepiej nic nie robić .Aby utrzymał się jak najdłużej.A tu mamy pewność że nie pojawia się odpryski  ,czy lakier zejdzie .Mamy efekt na długo i przez ten cały czas nie tracą połysku.
I tak zaczęła się moja przygoda z Hybrydami .
  Już zaczęłam się rozglądać za innymi odcieniami i zdobieniem do paznokci .








5 komentarzy:

  1. oo przydałby mi się taki zestaw! marzę o robieniu pazurków hybrydowych od dłuższego czasu... :) super mani! :)
    może weźmiesz udział u mnie w konkursie skoro lubisz testować? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw. Zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa tez bym chciała dostać swój zestaw ale bardziej mi się podoba ten z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń