ARUAL -PROFESJONALNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW Z OLEJKU ARAGONOWEGO


Dzięki firmie ARUAL mam możliwość przetestować odżywkę do włosów .



Profesjonalna odżywka przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów i do codziennego użytku. Dostarcza włosom niezbędnych składników odżywczych, idealnie je nawilża nie powodując przy tym nadmiernego ich
obciążenia. Odżywka idealna po farbowaniu czy trwałej ondulacji.

Składniki aktywne:
  • OLEJ ARGANOWY: zapewnia siłę włosów, miękkość i elastyczność,
  • HYDROLIZOWANY KOLAGEN: zapewnia elastyczność i wzmacnia włosy, zmniejsza wypadanie włosów i zwiększa objętość,
  • PROTEINY JEDWABIU: chronią włosy przed wysuszeniem, wnikają głęboko do włókna kapilarnego pozostawiając włosy lśniące i zdrowe.
Dzięki tym składnikom włosy zostają znakomicie zregenerowane i wygładzone. Odżywka znakomicie ułatwia rozczesywanie włosów i zapobiega ich puszeniu się.

Moja opinia .

Czy jestem zadowolona z odżywki ?

Myślę że tak .
A dlatego że niewielka ilość odżywki wystarczy aby moje włosy zwiększyły swoja objętość.





  
Dozownik idealny do odżywek .Wystarczy jeden klik i można aplikować odżywkę  .

Włosy bardzo dobrze się rozczesuje .Moje włosy stały się miękkie i gładkie.Co do zwiększania objętości jestem pod wrażeniem  .Dużo już kosmetyków używałam do zwiększania objętości włosom ale nigdy nie miałam takiego efektu .
Tak się prezentują włosy po wyschnięciu.


A tu już po użyciu prosownicy.A włosy nadal maja swoja objętość.


Włosy ładnie się układają bez tapirowania .Odżywka pozostawia na włosach połysk co chroni moje włosy przed wysuszeniem.

 Odżywka   zawiera również hydrolizowany kolagen co ma wzmacniać i zmniejszyć wypadanie włosów  .



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz