Tovago -Pieczywo chrupkie -współpraca 


Jakiś czas temu wspomniałam o współpracy z Tovago .
Dzisiejszy post o 
PIECZYWO CHRUPKIE PIERNIKOWE Z CZEKOLADĄ MLECZNĄ 

Limitowana edycja pieczywa chrupkiego Tovago, to zmysłowa kulinarna rozkosz  w wygodnej formie. Kromki o piernikowym smaku, oblane są mleczną czekoladą najwyższej jakości. Połączenie kuszącej słodyczy z korzennymi, aromatycznymi przyprawami, daje naprawdę wyjątkowy efekt. Wygodne, proste w przechowywaniu i zaskakujące w smaku - warto pamiętać o pieczywie Tovago podczas zakupów - ta pyszna przekąska z pewnością podbije serca uczestników nie tylko świątecznych spotkań!




 Po raz pierwszy spróbowałam takiego pieczywa .Szczerze zawsze krzywo patrzałam na takie pieczywo . Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ,nie myślałam ze będą aż takie dobre .Idealnie nadawaj się na podwieczorek .Do takiego pieczywa nie trzeba już nic dodawać .Połączenie pieczywa piernika i czekolady mlecznej prawdziwa rozkosz .Już sama nazwa mówi że pieczywo jest chrupkie w 100 % . Na pólkach sklepowych nie widziałam jeszcze pieczywa piernikowego ale jest dostępne na stronie pieczywo chrupkie 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz