ARUAL -nowa współpraca 




Dzięki uprzejmości firmy mam możliwość testować krem do rak (uniwersalny)


Od producenta 

Został pierwotnie zaprojektowany jako krem do rąk, choć znalazł wiele zastosowań i korzyści. Zmiękczające i nawilżające zdolności kremu ARUAL chronią skórę przed utratą gładkości, miękkości i zdrowego wyglądu. Nakładając krem delikatnym kolistym ruchem tworzymy niezauważalną grubą warstwę ochronną na powierzchni skóry, która zapobiega utracie wody i izoluje ją od działania negatywnych czynników zewnętrznych. Te cechy sprawiają, że ARUAL jest doskonałym produktem:
· JAKO KREM DO CIAŁA: polecany na skórę w celu zachowania optymalnego stanu jej wilgoci, utrzymania skóry świeżej, elastycznej i miękkiej. Jego formuła zawiera naturalne oleje, które przyczyniają się do utrzymania równowagi skóry i przywrócenie jej właściwości ochronnych. Idealny do miękkiej, dobrze odżywionej skóry. Zalecany w leczeniu opryszczki, trądziku, Idealny po wszelkich zabiegach kosmetycznych tj. oczyszczanie twarzy, depilacja, pedicure, manicure itp.
· JAKO KREM DO RĄK: Idealny do suchych, szorstkich, popękanych dłoni, narażonych na działanie agresywnych substancji (detergenty, rozpuszczalniki, farby do włosów, itp) i / lub warunków atmosferycznych (wiatr, zimno, słońce, itp). Regeneruje od głębokich partii skóry, łagodzi uczucie ucisku, zapewniając natychmiastowe, trwałe nawilżenie.  Ma doskonały poziom absorpcji, więc nie odczuwa się typowego lepkiego uczucia jak w przypadku wielu kremów do rąk. Skóra rąk odzyskuje swoją elastyczność i miękkość.
· NA PODRAŻNIENIA I/ LUB PIECZENIE: Idealny do wszelkiego rodzaju podrażnień skóry. Podrażnienia i wypryski występujące po goleniu np. brody, nóg, pach, pachwin i górnych obszarów warg . Wszelkich zmian skórnych tj. wypryski, wysypki, podrażnienia, uszkodzenia, różnego rodzaju alergie, skóra łuszcząca się . Zmniejsza podrażnienia, a ulga jest natychmiastowa i trwała.
· NA OPARZENIA i POPARZENIA: Może być stosowany do lekkich oparzeń np. domowych a także na oparzenia słoneczne, kiedy skóra straciła swoją ochronę i jest bardziej wrażliwa i delikatna. Przynosi natychmiastową ulgę, poprawia stan skóry.
· IDEALNYM I BEZPIECZNYM DLA DZIECI I NIEMOWLĄT na wszelkie zmiany skórne, doskonale leczy zapalenie pieluszkowe, wypryski, wysypki oraz inne zmiany skórne u dzieci
· Doskonałym jako baza pod makijaż oraz do  codziennej pielęgnacji

Zaleca się także częste stosowanie kremu ARUAL do skóry normalnej, ponieważ dzięki swoim właściwością zapewnia utrzymania zdrowej skóry poprzez zapewnienie równowagi gospodarki wodnej czyli prawidłowego nawilżenia.


Moja opinia 
Krem zastosowałam jako krem do rak .Od jakiegoś czasu miałam bardzo wysuszona i szorstka skórę.Byłam ciekawa czy krem sobie z tym poradzi .Po tygodniu testowania mogę stwierdzić że krem sprawdziła się rewelacyjnie . Sam krem jest bardzo wydajny .Używałam go do trzech razy dziennie .Wygląd moich dłoń poprawił się już po kilku zastosowań kremu . Kolor kremu trochę mnie zaskoczył ,bo z reguły kremy maja kolor biały .Ale nie krem Arual ,ten krem ma kolor kremowy .Bardzo dobrze się rozprowadza po skórze .Zapach kremu jest bardzo przyjemny i delikatny .Moja ocena 10/10


1 komentarz:

  1. Ciekawy produkt,może kiedyś wpadnie w moje/na moje ręce 😊
    Zapraszam Asiu do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń