Perły Perlux -Streetcom 





Jak już wcześniej wspominałam TU dostałam się po raz kolejny do kampanii . Tym razem będę testować perły  perlux dzięki stronie Streetcom .




Cała zawartość prezentuje się tak 



W paczce Ambasadorki otrzymałam 
* opakowanie 24 pereł piorących Perlux White
* 16 pereł piorących Prelux Color 
*15 opakowań po 2 perły piorące Perlux White
*15 ulotek 
*Przewodnik Ambasadorki 

Zostając ambasadorka Perlux w kampanii marketingu Streetcom nie tylko ja będę testować ,ale również moi znajomi rodzina przyjaciele .

A o to próbki do rozdania 




A tu zestaw do testowania dla mnie .





Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem. Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem. Nadaje praniu przyjemny, długotrwały zapach.



Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność
i chroniąc przez mechaceniem się. W ten sposób pranie jest skuteczne
i bezpieczne, jak nigdy dotąd. I to niezależnie od temperatury!


Czym się wyróżniają perły perlux od innych : 


Trzykrotnie bardziej skoncentrowana formuła.
Doskonale chroni ubrania przed utratą kolorów.

Chroni pralkę przed osadzaniem się kamienia, przedłużając jej żywotność.
Dzięki precyzyjnemu dozowaniu jest bezpieczniejszy dla środowiska i dla człowieka.
Dzięki zastosowaniu wodorozpuszczalnej folii produkt nie pyli, nie przedostaje się do układu oddechowego
i nie alergizuje.
Usuwa nawet najbardziej uporczywe plamy
z kolorowych ubrań.
Nie tylko zapobiega mechaceniu tkanin, ale dodatkowo impregnuje i chroni włókna tkanin przed osiadaniem brudu.
Nadaje praniu miły, przyjemny
i długotrwały zapach.


Moja opinia 

Nie ukrywam że perły perlux już kiedyś miałam możliwość testowania .Jestem zachwycona nimi .Pranie robię prawie codziennie .Mam małe dziecko które zaczyna sama jeść i większość jedzenia trafia i tak na ubranie .Zawsze używała proszku do prania .Ale jak każda mama wie że proszek sobie nie radzi z takimi zabrudzeniami .A perły już po pierwszym praniu zarówno białe jaki i kolorowe ubrania są czyste bez plam proszku czy wyblaknięty kolor .Dużym plusem dla mnie jest to że perły Perlux nie uczulają i spokojnie mogę prać ubranka mojej córki  . Fajnie rozwiązanie że w jednej kapsułce mieści się odpowiednia ilość  proszku i płynu .Wszystkie kapsułki są w wygodnym pudełku .W końcu koniec  z rozsypanym proszkiem w łazience.Zapach bardzo przyjemny i delikatny ,który długo utrzymuje się na ubraniach .Często piorę ubrania wiec kolory nie są wyblaknięte a ubrania białe nadal maja swoja biel .  




2 komentarze:

  1. Niezły składzik kapsułek 😊
    Używałam kiedyś i byłam zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, mnie ta kampania nie zaprosiła :-( Ale dostałam się do testowania mleka modyfikowanego NAN PRO 2.

    OdpowiedzUsuń