Wygrana z BabyBoom 


Na stronie BabyBoom miałam możliwość wzięcia udział w konkursie w którym mi się udało wygrać termofory z pestkami wiśni .




Termofor z Pestek Wiśni - Wiśniowa Poduszka

Termofory z pestkami wiśni - wiśniowe poduszki - służą do schładzania lub rozgrzewania miejsc dolegliwości, a stosowanie ich nie niesie ze sobą ryzyka poparzeń, odmrożeń, zatrucia substancją wypełniającą termofor, ani też wystąpienia alergicznych zmian skórnych. Są całkowicie bezpieczne!
Materiały użyte do produkcji termoforów firmy Medi Partners są najwyższej jakości. Zawsze są 100% bawełną i podlegają ścisłej selekcji. Pestki wiśni natomiast są idealnie wyczyszczone, nieuszkodzone i pochodzą z polskich ekologicznych upraw.
Stosowanie termoforów z pestek wiśnia, czyli wiśniowych poduszek, firmy Medi Partners nie niesie ze sobą ryzyka poparzeń lub odmrożeń, ani nie powoduje zamian i alergii skórnych.

Dla mnie i mojej córki super nagroda.Pierwszy raz mam do czynienia z termoforem z pestek wiśni .Jestem bardzo ciekawa jego działania .

Polecam również stronę BabyBoom .Strona organizuje dużo konkursów dla przyszłych i obecnych rodziców .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz