Współpraca KillyS - recenzja


Jakiś czas temu nawiązałam współprace z firma KillyS .
Dzisiaj przedstawiam wam pilnik i polerkę do paznokci ,które otrzymałam .


Pilnik do paznokci 



Profesjonalny pilnik do paznokci Naturalnych i Akrylowych . Pilnik klasyczny przeznaczony do podstawowej obróbki paznokcia nadania mu kształtu oraz pracy modelującej na akrylu czy żelu UV

Moja opinia 

Jestem bardzo zadowolona z pilnika .Nie jestem zwolenniczka papierowych pilników ,ale ten pilnik jest rewelacyjny .Szybko i łatwo piłuje i nadaje kształt paznokcia.Zmieści się w każdej torebce .
10/10  


Polerka do paznokci blok





Polerka w poręcznej formie bloku, do użytku profesjonalnego i domowego. Posiada 4 praktyczne powierzchnie: 
1 file nail edge - skracanie paznokci, 
2 remove ridges - wyrównywanie bruzd na paznokciu,
3 smooth nail - wygładzanie powierzchni, 
4 shine nail - polerowanie i nabłyszczanie płytki.


Moja opinia 

Pierwszy raz stosowałam polerkę do paznokci , zawsze twierdziłam że to nie potrzebne .Ale kiedyś trzeba było spróbować .Polerka czyści i poleruje płytkę paznokcia  nadając jej połysk i naturalny wygląd. Ja osobiście bardzo polecam używanie bloczku , gdyż lakier na paznokciach lepiej się nakłada i na dłużej pozostaje na paznokciu .

10/10   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz