RECENZJA

SZAMPON INTENSYWNA ODBUDOWA DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH

Przedstawiam wam szampon który otrzymałam w ramach współpracy od naturalna.eu



Otrzymany produkt to szampon firmy ZIAJA.
Ceramidowy, perłowy szampon do włosów zniszczonych, po zabiegach fryzjerskich o skoncentrowanym działaniu regenerującym


DZIAŁANIE:
- Wspomaga regenerację włosów. 
- Wzmacnia ich osłabione i kruche włókna. 
- Zapewnia elastyczność i naturalny blask.


EFEKT: 

Odżywione,
 mocne włosy
odpowiednio nawilżone i puszyste.

MOJA OPINIA 
Szampon umieszczony w typowej butelce o pojemności 400ml .Wszystkie informacje na temat szamponu są umieszczone na butelce .Szampon testowałam trzy tygodnie .Ma bardzo przyjemny zapach ,dobrze się pieni .Z początku byłam zachwycona szamponem .Włosy odżyły,odbudowały się, bo mam strasznie zniszczone, nie przetłuszczały się. Stały sie mocne i dobrze się rozczesywały.Ale po dłuższym testowaniu włosy stały sie tak samo brzydkie jak przed używaniem tego szamponu .Częściej się przetłuszczały i był problem z rozczesaniem .
Moja końcowa opinia to 5/10     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz