DERMEDIC - PŁYN MICELARNY




Każda z nas używa płynu micelarnego .Do zmywania makijażu lub do odświeżenia twarzy
Na Płyn Micelarny  trafiłam przypadkiem w drogerii.W sumie chyba jak dobrze pamiętam był w promocji :)
I powiem wam że zakup był strzałem w 10 .
Płyny które używałam do tej pory nie spełniały moich oczekiwań.
A ten jest naprawdę rewelacyjny .
Delikatny a zarazem skuteczny .Szybko i łatwo oczyszcza skórę a makijaż z twarzy znika błyskawicznie.
Płyn przeznaczony jest do skóry odwodnionej i suchej ale moim zdaniem można go używać do każdego rodzaju cery .

Hipoalergiczny polecam dla delikatnych oczu .Ja osobiście mam bardzo delikatne oczy i nie każdy płyn mogę stosować .Dermedic jest bardzo delikatny nie szczypie w oczy i nie podrażnia skóry. Polecam dla osób które noszą soczewki .

Jak wcześniej wspomniałam płyn jest delikatny a zarazem skuteczny .
Skóra po stosowaniu płynu micelarnego jest czysta miękka nawilżona  nie ma uczucia maski na twarzy .Nie podraznia ,nie uczula .
Bez zapachu .

Jeden minus to dostępność stacjonarne .Niestety nie wszystkie drogerie czy apteki posiadają produkty Dermedic 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz